بافتنی های ناز مامان دو قلو ها

تلاش،خلاقیت،خودباوری و پاکدامنی بانوی ایرانی، بهتــــــرین چتر حمایتی برای خانواده وجامعـــــــه

بافتنی های ناز مامان دو قلو ها

تلاش،خلاقیت،خودباوری و پاکدامنی بانوی ایرانی، بهتــــــرین چتر حمایتی برای خانواده وجامعـــــــه

شادی دختر بسیار هنرمند و نقاشیه

جمعه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۶:۲۳ ب.ظ

نظرات  (۷)

سلام عزیزم خوشحالم که دوباره برگشتی این شادی خانم چقد بانمک و نازه
پاسخ:
سلام ممنونم از ابراز لطف و محبتتون
  • دلمشغولی های یک مامان(آفتاب)
  • سلام عزیزم
    خوشحالم که دوباره هستین
    پاسخ:
    سلام بسیار ممنونم از ابراز لطفتون دوست بسیار عزیزو هنرمندم
    سلام خیلی عروسکتون قشنگه من بافتنی بلدم ولی عمرن نمیتونم اینو ببافم مرسی از زحمتاتون
    سلام خیلی قشنگه . حیف که نمیتونم ببافم .
    سلام خانم توکلی خیلی خوشحالم که اومدید و دوباره در جمع ما هستید و با عروسک های دلنشینتون همه رو شاد و خندون میکنید!

    شادی خانم خیلی خیلی ناز و خوشگله و نمره ی نقاشیش بیست بیسته!
    سلام واقعا عالیه خیلی نازه
    سلام. کارهایتان خیلی زیباست آفرین به این پشتکار و خلاقیتتون. منم کارهای هنری مثل پته دوزی و روبان دوزی و گونی بافی میکردم ولی به دلیل مشکلات مالی و روحی نتونستم ادامه بدم.همسرم خیلی تلاش کرد تا من کارهای هنری رو ادامه بدم ولی خب مشکلاتم اونقدر زیاده که حرفی برا گفتن نمیذارم. ولی خب خدا رو شکر میکنم .خانم توکلی جان، با توکل بر خدا و حمایتهای مالی مادرم و دلگرمی های همسرم ،تونستم مدرک آرایشگری رو بگیرم و در این زمینه فعالیت کنم ، تو رو به خدا دعا کنید تا بتونم گوشه ای از مشکلات زندگیم رو حل کنم. در ضمن من با ورود به این وبلاگتون خیلی امید پیدا کردم ممنونم ازشما بانوی ایرانی.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی