بافتنی های ناز مامان دو قلو ها

تلاش،خلاقیت،خودباوری و پاکدامنی بانوی ایرانی، بهتــــــرین چتر حمایتی برای خانواده وجامعـــــــه

بافتنی های ناز مامان دو قلو ها

تلاش،خلاقیت،خودباوری و پاکدامنی بانوی ایرانی، بهتــــــرین چتر حمایتی برای خانواده وجامعـــــــه

با صد من عسل هم نمیشه خوردش!!امیدوارم هیچ وقت نه شما سراغ اون برین و نه اون سراغ شما بیاد!ولی بد نیست ادرسشم یادتون باشه : شهر ادمای بد دل وکو چه  قلبهای پر کینه و حسود و بخیل و بد خواه.ولی برای یادگاری  و عبرت یکی ببافین و با دیدنش غرور بیجا ، البته اگر دارین رو بشکنین

نظرات  (۲۷)

اگه لینکت رو توی لیست وبلاگهای دوستانم ثبت نکنی دیگه بهت سر نمیزنم گفته باشم
پاسخ:
سلام
آپم و آماده ثبت لینک شما در پیوندهای وبلاگم
پاسخ:
سلام
سلام

وبلاگ خیلی خوبی داری، از مطالبت لذت بردم
بیا تبادل لینک کنیم ;)

موفق باشی
پاسخ:
سلام
  • دلمشغولی های یک مامان(آفتاب)

  • اینقدر قشنگ و بامزه بافتینش که
    ادم دلش نمیادازش متنفر باشه
    به نظر من که خیلی خوشگله و دلم نمیاد ازش بدم بیاد
    پاسخ:
    سلام عزیزم منظورم تنفر از کینه و خودخواهیه و همانطریکه میدونین جغد در فرهنگ ما برای بیان خصلتهای منفی بکار میره و من هدفم بیشتر یاداوری یک سری ارزشها و ابراز انزجار از یک سری ضد ارزشها در کنار هنر بافتنی است و به نظر من وبلاگ بهترین بهانه برای دلبافته های ماست و بهترین فرصت برای درد دلهای خیلیها و گر نه دست بافنته اش درد نکنه حتما شما هم با اینطور اشخاص برخورد داشتین باید یاد بگیرن مثل یک انسان مهربون و انسانی رفتار کنن
  • همسایه بغلی شما
  • به کجا چنین شتابان؟

    گون از نسیم پرسید

    - دل من گرفته زینجا

    هوس سفر نداری زغبار این بیابان؟

    - همه آرزویم اما

    چه کنم که بسته پایم

    به کجا چنین شتابان؟

    - به هر آن کجا که باشد

    بجز این سرا، سرایم!

    - سفرت بخیر اما

    تو و دوستی خدا را

    چو ازین کویر وحشت

    به سلامتی گذشتی

    به شکوفه ها، به باران

    برسان سلام ما را!



    از: محمدرضا شفیعی کدکنی
    پاسخ:
    سلام شعر بسیار زیبا و قشنگیه ممنونم موفق باشین
    چطوری پسر عمو؟ خوبی؟ چرا به من سر نمیزنی؟ وبلاگت رو توی صفحه من ثبت کن
    سلام حیف این ناز نازی نیست با این لقبای بد خیلی خوشگله
    پاسخ:
    نفس جان این یه تشبیه خودخواهی و کینه و حسادت بده نه بافتنی
    سلام خانم توکلی دستت درد نکنه اصلا هم بد نیست فقط خیلی غمگینه ادم دلش میسوزه راستی چهل تیکه تون از اون هم قشنگ تره مرسی
    پاسخ:
    عزیزم بافتنی که بد نیست کینه و حسد و خودخواهی بده بابا این یه تشبیه
    عاقا ما تا یادمون میاد جغد دانشمند بوده...
    پاسخ:
    از هنر بافتنی در ترویج ارزشها هم میشه بهره گرفت مگه نه
    سلام خانم توکلی گل
    احوال شما خوبین؟ شما منو خیلی شرمنده میکنید که همیشه میاین و سر میزنید به من

    ایشالا همیشه سالم باشین
    چند روز مسافرت بودم و اونجا خیلی سرد بود مریض شدم و پهلو درد و اینا......
    شما چطورین؟ خانواده خوبن الحمدالله؟ اوضاع روبه راهه؟
    پاسخ:
    سلام یاقوت جان خوبم ممنونم عزیزم بلا بدور ،نبودی نگرانت شدم همیشه تنت سلامت باشه
    سلام خواهر هنرمندم. بافتنی ها مثل همیشه زیبا من که واقعا لذت میبرم. ببخشید دیر به دیر میام چند وقتی سرم شلوغه. بیادت هستم
    دسا بافنده درد نکنه خیلی با حاله .
    تزیین نوشیدنی
    وای خدایا این چقده جیگره
  • مامان اعظم
  • الهههههههههههههههی... این که بیشتر خواب آلوده تا برج زهر مار . آدم وقتی نگاش می کنه بیشتر خوشش می یاد و یاد بیدار خوابیهای خودش می یوفته تا چیز دیگه .
    هر چند که خود خواهی و کینه هم همیشه بده و باید گفت بلا به دور.

    دست بافندش بی بلا
    پاسخ:
    سلام دوست بسیار عزیزو هنرمندم
  • باران قاصدک
  • سلام عزیزم ، واااااای چقد نازه شده
    سلام بر خانم توکلی عزیزززززززززززززززز احوالات شریف؟
    خوبین؟
    ایام به کام باشه ایشالا و اعیاد مبارک
    در حال ترویج ارزشها از طریق بافتنی هستین؟!
    پاسخ:
    سلام یاقوت بسیار عزیزو مهربون و با صفا ممنونم شما هم خوبین
  • نهال مثل همیشه1
  • عالی بود
    پاسخ:
    سلام نهال جان
    خیلی ناز و با مزه شذه
  • دلمشغولی های یک مامان(آفتاب)

  • کسی می آید از یک راه دور آهسته آهسته
    شبی هم می کند زینجا عبور آهسته آهسته

    غبار غربت از رخسار غمگین دور می سازد
    و ما را می کند غرق سرور آهسته آهسته

    دل دریایی ما را به دریا می برد روزی
    به سان ماهی از جام بلور آهسته آهسته

    ازین رخوت رهایی می دهد جانهای محزون را
    درونها می شود پر شوق و شور آهسته آهسته

    نسیم وحشت پاییز را قدری تحمل کن
    بهار آید اگر باشی صبور آهسته آهسته

    کسی می آید و می گیرد احساس خدایی را
    ز انسانهای سرشار از غرور آهسته آهسته

    فنا می گردد این تاریکی و محنت ز دنیامان
    ز هر سو می دمد صدگونه نور آهسته آهسته

    به سر می‌آید این دوران تلخ انتظار آخر
    و ناجی می کند اینجا ظهور آهسته آهسته

    ز الطاف خداوندی حضورش را تمنا کن
    که او مردانه می یابد حضور آهسته آهسته

    میلاد قائم آل محمد(ص)بر شما مبارک
    سلام دوست من. زیبا و هنر مندانه بافته شده. ممنون
    اپم
  • باران قاصدک
  • سلام خانم توکل عزیز
    چرا دیگه پیشمون نمیایی دلمون برات تنگ شده
    چه بامزه
    ممنون
  • زهره شیروانی

  • عالی بانوی هنرمند
  • لاله عباسی
  • سلام عزیزم
    التماس دعا دارم تو این ماه عزیز
    سلام اپم
  • فیروزه احسان
  • با عرض سلام
    وبلاگ و کارهاتون خیلی قشنگ و دوست داشتنیه، علاقمند به تبادل لینک با شما هستم لطفا اگر شما هم مایل هستید به من اطلاع دهید
    ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی