بافتنی های ناز مامان دو قلو ها

تلاش،خلاقیت،خودباوری و پاکدامنی بانوی ایرانی، بهتــــــرین چتر حمایتی برای خانواده وجامعـــــــه

بافتنی های ناز مامان دو قلو ها

تلاش،خلاقیت،خودباوری و پاکدامنی بانوی ایرانی، بهتــــــرین چتر حمایتی برای خانواده وجامعـــــــه

سفید دندون خرگوش باهوش ، گلفروش معروف و باصفا

شنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۸:۰۹ ب.ظ
خیلی منصفه !باور نداری ؟سری بزن و قشنگترین گلها رو ،با یه لبخند ازش بخر،ادرس؟اها،یادداشت کن : قلب تمام انسانهای مهربون و بی کینه.

نظرات  (۷)

خیلی ملوسه
چقد خوشکله انگاری راستکیه واقعا دستتون درد نکنه
وای چقد نازه! عزیییییییییزم
سلام خواهر عزیزم.خیلییییییییییییییی خوشگله .دیگه واقعا می خوام.راستی سفارش می گیرین؟واقعا دست مریزاد.آففففففففففرین
  • دنیای هنری من...
  • هنر خوراک روان و هنرمند آفریننده آن است . بارگاه هنر با هیچ جایگاهی درخور ارزیابی نیست . ارد بزرگ
    پاسخ:
    سلام دوست عزیز چه جمله زیبایی
    سلام وبلاگ خوبی دارین
    تبریک میگم
    در صورت تمایل منو لینک کنین.
    pariabaft.blogfa.com
    سلام خانم توکلی من مینا هستم و هرروز به وبلاگتون سر میزنم چن ماهی بود پست جدید نمیزاشتید ومنم ناراحت شده بودم تا اینکه 2-3تا پست جدید گذاشتین تو همین 1-2هفته.
    خانمی
    اگه میشه از ویدیو اموزشی ساخت خودتون بزارین تا استفاده کنیم ممنون ازشما دوستون دارم بازهم بهتون سر میزنم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی