بافتنی های ناز مامان دو قلو ها

تلاش،خلاقیت،خودباوری و پاکدامنی بانوی ایرانی، بهتــــــرین چتر حمایتی برای خانواده وجامعـــــــه

بافتنی های ناز مامان دو قلو ها

تلاش،خلاقیت،خودباوری و پاکدامنی بانوی ایرانی، بهتــــــرین چتر حمایتی برای خانواده وجامعـــــــه

خدایا بازم هواتو کردم

يكشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۳، ۰۷:۴۰ ب.ظ

گاهی دلم فقط و فقط برای خودخود خود خدا تنگ میشه.

و قلبم فقط با نگاه مهربان او ارام میگیرد

       خدایا،دلم و قلبم را فقط برای خود خود خودت تنگ و نا ارام کن  آمین

نظرات  (۷)

عالی بود از امروز طرفدار وبلاگت شدم و میخوام باهات تبادل لینک کنم خوشحال میشم قبول کنی
همیشه می خواستم با وبلاگ هایی مثل وبلاگ تو تبادل لینک کنم تا وبلاگ هامون پیشرفت کنه. موافقی عزیزم؟
سلام سلام سلام دوباره اومدم ولی تو یه بارم نیومدی اگه ایندفه بهم سرنزنی دیگه بهت سر نمیزنم منم لینک کن
  • دلمشغولیهای یک مامان(آفتاب)

  • مژده ای اهل رضا، روی رضا پیدا شد

    جلوه حسن الهی به فضا پیدا شد

    ضعفا روی به گلزار ولایت آرید

    که گل روی معین الضعفا پیدا شد

    میلاد امام رضا مبارک باد
  • مجله اینترنتی لیموترش
  • ممنون ...
    الی بذکر الله تطمئن القلوب...
  • یاقوت سرخ
  • دل آرام گیرد به یاد خدای!
    یاد خدا تزیین تمام لحظاتتون
    تا خدا بنده‌نواز است به خلقش چه نیاز
    میکشم ناز یکی تا به همه ناز کنم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی