بافتنی های ناز مامان دو قلو ها

تلاش،خلاقیت،خودباوری و پاکدامنی بانوی ایرانی، بهتــــــرین چتر حمایتی برای خانواده وجامعـــــــه

بافتنی های ناز مامان دو قلو ها

تلاش،خلاقیت،خودباوری و پاکدامنی بانوی ایرانی، بهتــــــرین چتر حمایتی برای خانواده وجامعـــــــه

منبع:

نظرات  (۱۳)

وای خدای من اینا عالین
پاسخ:
سلام نفس عزیز و هنرمندم
خیلی خوشحال شدم که دوباره کارهای زیبایت را دیدم . امیدوارم هیچگاه مشکلات و غم های زندگی باعث تعطیلی کارت نشود .
پاسخ:
سلام از ابراز لطف و محبتتون بسیار سپاسگزارم
سلام سلام سلام دوباره اومدم ولی تو یه بارم نیومدی اگه ایندفه بهم سرنزنی دیگه بهت سر نمیزنم منم لینک کن
پاسخ:
سلام از لطف شما ممنونم حتما مهمون وبلاگ تون خواهم بود در اولین فرصت
سلام، خوبی؟

خیلی وبلاگت خوب بود

موفق باشی دوستم

تبادل لینک یادت نره هاااااااااااا خـــــُـــــب ؟
پاسخ:
سلام ممنونم از ابراز لطفتون چشم در اولین فرصت
واقعا تربچن ها . نازید
پاسخ:
سلام خوب و خوش باشین
سلام

وبلاگ خیلی خوبی داری، از مطالبت لذت بردم
بیا تبادل لینک کنیم ;)

موفق باشی
وای قند توی دلم آب شد . بازم حیف که عروسک بافی بلد نیستم .
نازی خدا!
چقد اونکه پاپیون داره شبیه منه!
پاسخ:
سلام یاقوت جان پس باید خیلی بانمکتر از اونی باشی که فکرشو می کردم
  • مجله توت فرنگی (مامان علیرضا)
  • دوست عزیزم سلام . سال نو شما مبارک باشه انشالله سالی پر از خیر و برکت وشادی و سلامتی داشته باشین . در گذشت مادر شوهر گرامیتان رو هم تسلیت میر گم آموزشهاتون واقعا جالب و دوست داشتنی هست و زیبا موفق باشین
    پاسخ:
    از لطفتون سپاسگزارم
    سلام چقدر بامزه هستن یاد دوقولوگی خودم افتادم
    پاسخ:
    دقیقا
    خیلی نازو شیرین هستن مخصوصا سبزه
    خیلی نازو شیرین هستن مخصوصا سبزه
    پاسخ:
    سلام پانیذ خانوم عزیزم دوست بسیار عزیز و خوب و مودب زهرا جان خوشحالم با شما بیشتر اشنا شدم گلم موفق و سر بلند و همیشه در پناه خدای مهربون باشین
    سلام عزیز
    هزار ماشالله به این هنر
    لذت بردم از دیدنشون
    منم بگی نگی بافتنی میکنم البته نه به خوبی شما
    خوشحال میشم به منم سر بزنی و نظرتو در باره کارهام بگی
    وجود شما بهم انگیزه بیشتری میده
    ممنونم
    پاسخ:
    سلام عزیزم خوشحالم با یه دوست هنرمند دیگهای اشنا شدم خوش اومدی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی