بافتنی های ناز مامان دو قلو ها

تلاش،خلاقیت،خودباوری و پاکدامنی بانوی ایرانی، بهتــــــرین چتر حمایتی برای خانواده وجامعـــــــه

بافتنی های ناز مامان دو قلو ها

تلاش،خلاقیت،خودباوری و پاکدامنی بانوی ایرانی، بهتــــــرین چتر حمایتی برای خانواده وجامعـــــــه

گوگولی مگولی هیشه خندان و شیطون بلا

يكشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۳، ۰۶:۳۶ ب.ظ
اندازه هردو:37سانتی مترقوقولی  و مقولی همیشه خندان ،اونقدر ورجه وورجه کردن ،تا بالاخره از بقچه ننه سرما افتادن  توی حیاط بهار خانوم وسواسی خیلی تمییز ،البته با کلی هدیه برای بچه های سرزمین سبزه و گلبهار خانوم هم اونا رو با اب بارون شتشو داد و با گلهای بهاری خشکشون کرد و چند روزی مهمون خونه های شماست شما هم با نظرات قشنگتون بهشون خوش امد گوئی کنید

نظرات  (۱۷)

سلام دوست خوبم معلومه از طرفدارن پروپا قرص دلمه هستید مثل خودم
پاسخ:
سلام عزیزم بله من از طرفداران سرو پا قرص سلیقه و هنرم و شما هم جز اونایین
حتما یکی شون گفته من که قوقولی میکنم برات هدیه میارم برات بزارم برم؟
اون یکی هم گفته من که مقولی میکنم برات ورجه وورجه میکنم برات بزارم برم؟!
دیگه بهار خانوم چیزی نگفته !
چه هدیه های نازی!
پاسخ:
الهی چه با احساس یاقوت جان مثل من تو دنیای عروسکها حس و حال خوب و کاملا احساساتی پیدا می کنین و نوشتها و کار هامو با اونا کامل میکنی ممنونم عزیز دلم الهی که خوسبختی مهمون همیشه دل و قلب و زندگیت باشه
آهنگ وبتون عالیه بانوی زنجانی
پاسخ:
سلام خوشحالم که خوشتون اومده
سلام خانم توکلی خیلی با مزه هستن دست گلت درد نکنه مگر اینکه شما یه کمی تحول ایجاد کنید با این شرایط فعلی
سلام خانم توکلی خیلی با مزه هستن دست گلت درد نکنه مگر اینکه شما یه کمی تحول ایجاد کنید با این شرایط فعلی
پاسخ:
سلام دوست خوبم شما هم با نظر لطفتون حال و هوای منو عوض می کنین
سلام دوست عزیز

واقعا وبلاگ جالبی داری، خیلی با حال بود
پاسخ:
سلام ممنونم از حضورتون و نظر لطفتون
  • کافه هنر عسل
  • سلام گلم . من دستی بر بافتنی دارم که نمونه هاش رو بعدا" در وبم میزارم . اما تاحالا عروسک نبافتم . کاشکی آموزش بافت بزاری گلم .
    پاسخ:
    سلام عسل خانوم فعلا بنا به مشغله کاریم امکان نداره ولی تلاشمو میکنم عزیزم
    چند روز این مطالب رو توی وبلاگ های دوستام زیاد میبینم میشه مطالب جدیدتر بزاری؟ راستی به من سربزن و وبلاگت رو توی پرطرفدارترین وبلاگ های سایتم ثبت کن
  • همسایه بغلی شما
  • همیشه دعا کنید :

    چشمانی داشته باشید که بهترین ها را در آدم ها ببیند

    قلبی که خطاکارترین ها را ببخشد

    ذهنی که بدیها را فراموش کند

    و روحی که هیچگاه ایمانش به خدا را از دست ندهد …



    سلام ممنون از حضورتان
    پاسخ:
    سلام از خدا میخوام این صفات خوب و پسندیده و انسان دوستانه رو در منهم تقویت بکنه بسیار متشکرم از سخنان گیرا و اثر گذارتون
  • من یک مادرم، من یک معلمم
  • سلام دوست عزیز
    ممنون از حضورتون
    ببخشید که با تأخیر خدمت رسیدم.
    چه وبلاگ جالب و چه کارهای زیبایی دارید . . .
    بیشتر بهتون سر می زنم.
    شاد باشید و خوشبخت
    پاسخ:
    سلام مادر و معلم مهربان و دلسوز بسیار ممنونم از حضور پراز مهرتون
  • دلمشغولی های یک مامان(آفتاب)
  • سلام عزیزم وبلاگت شاد و پراز انرژی مثبته
    برات آرزوی موفقیت می کنم دوست نازنینم
    خواهر عزیز و دلسوزم !خبر فوت مادر شوهرت رو شنیدم.به شما و فرزندان و بخصوص به همسر مهربان و بزرگوارت از صمیم دل تسلیت میگم.مطمئن هستم که دعای خیر این مادر پیر همیشه حامی و پشتیبان شما در زندگی خواهد بود.چون با دل و جان از اون پرستاری کردین.خداایشون رو غریق رحمت واسعه خودش کند و همه ما را ببخشد و بیامرزد.ان شاء الله
    برای شادی روحش صلوات
    با عرض تسلیت به شما و خانواده همیشه سبزتان امیدورام غم آخرتان باشد.
    سلام
    چه عروسکهای قشنگی ،جوراب و کلاهشان خیلی با مزه است
    سلام خانم توکلی خیلی خوشگل و با مزن
    دست گلتون درد نکنه ممنون
    تازه اهنگتون هم خیلی قشنگه
    به به من نبودم چه خبرا بوده اینجا چقد خوشگلن خانم توکلی جون الحق که هنرمندی من اسمشونو گوگولی و منگولی میزارم
    واقعا زیبا و هنرمندانه

    ممنون به وبم سر زدید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی