بافتنی های ناز مامان دو قلو ها

تلاش،خلاقیت،خودباوری و پاکدامنی بانوی ایرانی، بهتــــــرین چتر حمایتی برای خانواده وجامعـــــــه

بافتنی های ناز مامان دو قلو ها

تلاش،خلاقیت،خودباوری و پاکدامنی بانوی ایرانی، بهتــــــرین چتر حمایتی برای خانواده وجامعـــــــه

غضنفر از گرفتن یارانه انصراف داد!؟

جمعه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۳، ۰۷:۴۱ ب.ظ
غضنفر از گرفتن یارانه انصراف داد!؟ وی افزود: من با قرارداد میلیاردی خجالت میکشم یارانه بگیرم و انصراف میدم.وایییییییی حالا بیچاره با اون درامدش  چه جوری زندگیشو بچرخونه*چه گذشتی کردن  ایشون*(این است معنی گذشت واقعی!!!!! )ما افزودیم:یکی نیست به ایشون بگه اخه تو انصراف ندی کی انصراف بدهنکنه انتظار داری چند شغله های بیچاره برن انصراف بدنچه توقعی دارینا

نظرات  (۱۰)

سلام دوست خوبم
چ خبر خوبید امیدوارم سال جدید سالی پربرکت همراه باسلامتی برای شما وخونواده محترمتون باشه مطلبه بسیارجالبی بود
پاسخ:
سلام ممنونم از ابراز لطفتون
لیست پرطرفدارترین وبلاگ های ایرانی داره تکمیل میشه بدو وبلاگت رو ثبت کن
پاسخ:
سلام اروم اروم میام چون عجله کاره شیطونه
دوست خوبم واقعا" بافتنیهاتون فوق العادن مدتیست سیستمم خرابه نمیتونم زود به زود بدیدنتون بیام
پاسخ:
سلام شما لطف دارین هر وقت تونستی سر بزن عزیزم
دارم آرشیو وبلاگ های خوب و جذاب رو جمع می کنم یه سر بهم بزن وبلاگت رو ثبت کن صفحه ای که ساختم بازدید بالایی داره
سلام دوست خوبم
ممنونم که به وبم سر زدی و نظر زیباتو گذاشتی
سال نو شما و دوقولوهای دوست داشتنیتون مبارک
انشالله که سالی سرشار از سلامتی و دل خوشی داشته باشید
این مطلبتون خیععععععععععععلی باحال بود
پاسخ:
سلام خواهش میکنم
کی هستی بهابادی هستی
سلام بانو. به به چه عروسک نازی چه غضنفر از خود گذشته ای. من حاضرم یارانمو بهش بدم بعد من از خود گذشته تر میشم

پاسخ:
سلام معلومه خدا رو شکر وضع مالی توپه ،که میخوای انصراف بدی تا با گذشتر از میلیاردرها باشی
عجب خلاقین شما نویسندگیتون هم جالب میشه ها
پاسخ:
سلام این نظر لطف شماست
خخخخخخخخخخخ
خانم توکلی خیلی باحالی . خیلی ماهی!

نشد که بشه ها، این پرسپولیسیه . قرمزا که میلیاردی نیستن بابا این آبی ها هستن که بهشون میگن کهکشانی ها!!
پاسخ:
یاقوت جان همراه مهربون و خانوم با سلیقه و دوست پر انرزی ازتون ممنونم معلومه تو حال و هوای ورزش هم سیری میکنین من اطلاعت ورزشیم کمه فقط یا دعواشونو دیدم یا اعتراضات و تحلیلهای اقای فردوسی پور البته ابی یا قرمز فرقی ندارن باید هوای بیت المال رو هم داشته باشن
سلام دوست خوبم
بااومدنتون وبلاگمو منور کردی عزیزم.
ای بابا فوتبالستها که وضعشون توپه؟!غضنفر باید دست مارو بگیره
وااااااااااالا
اجازه هست لینکت کنم دوست عزیزم؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی