بافتنی های ناز مامان دو قلو ها

تلاش،خلاقیت،خودباوری و پاکدامنی بانوی ایرانی، بهتــــــرین چتر حمایتی برای خانواده وجامعـــــــه

بافتنی های ناز مامان دو قلو ها

تلاش،خلاقیت،خودباوری و پاکدامنی بانوی ایرانی، بهتــــــرین چتر حمایتی برای خانواده وجامعـــــــه

*برای اشنایی با کد خدا اینجا کلیک کنید*اندازه 35 سانتی متر

نظرات  (۴)

سلام معصومه جون
واااای از اینهمه ابتکار و خلاقیت
خدا توانت را زیاد کنه
معصومه جون من قالبم را عوض کردم این باعث شده تو دو تا وبلاگم مشکل ایجاد شده یکیش هم همونی بود که لشاره کردید انشااله سر فرصت دوباره اصلاحش میکنم
پاسخ:
سلام لاله جان خانوم هنرمند پر کار ممنونم دوست عزیزم خدا توان و انرزی شمارو هم زیادتر کند راستی قالب نو مبارک باشه
خلاقیت همیشه برام محترمه .
دستت بی بلا.

این عروسکهای خواستی رو بدون الگو و نمونه می بافی گلم ؟و موقع شروع کار و در حین بافتن روی طراحی ومدلهاش به خلاقیت می رسی؟
مرحبا
پاسخ:
سلام مامان اعظم دوست عزیز و هنرمندم شالوده کلیشون و اولیه کارهام با الگو پذیری از کتابهای خانوم مستوفی عزیز بود ولی به مرور با کمی تغییر و تبدیل و کمی هم خیال پردازی بافته میشه و در حین بافتن در ذهن خودم بهشون شخصییت میدم وتغییرات و و سعی میکنم چیز تکراری وخسته کننده نباشه .......
شما قصد جون مارو نکردین احیانا؟
با ای کاراتون دارم ذوق مرگ میشم
پاسخ:
خدا نکنه عزیزم خدانشناسها ی روزگار دق مرگ بشن عزیزم
خیلی خیلی خیلی ناز و زیباست واقعا دست گلت درد نکنه کاش یه قسمت آموزش هم میذاشتین تا ماهم کمی یاد بگیریم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی