بافتنی های ناز مامان دو قلو ها

تلاش،خلاقیت،خودباوری و پاکدامنی بانوی ایرانی، بهتــــــرین چتر حمایتی برای خانواده وجامعـــــــه

بافتنی های ناز مامان دو قلو ها

تلاش،خلاقیت،خودباوری و پاکدامنی بانوی ایرانی، بهتــــــرین چتر حمایتی برای خانواده وجامعـــــــه

افاده ها طبق طبقبا کلی افاده واسه گلی خانوم کادو اوردن*برای دیدار با گلی خانوم اینجا  کلیک کنید*اندازه هردو 40 سانتی متر

نظرات  (۲)

ظاهرشون اونقدر ناز و مهربون به نظر می یاد
که افادشون به چشم نمی یاد.


بافندۀ هنرمند حتماً جهت فروتنی این لقبا رو به دست بافته هاشون دادن
پاسخ:
شما لطف دارین منم تو دنیای خودم و عروسکهام دنیایی دارم که قابل توصیف نیست اینا همدم تنهایی و زمان دلگیریم از زمین وزمان هستو....وخیلی دوستشون دارم
هر سحر منتظر یار نباشم چه کنم ؟
من اگر اینهمه بیدار نباشم چه کنم ؟
گریه بر درد فراق تو نکردن سخت است
خونجگر از غمت ای یار نباشم چه کنم ؟
عده ای بر سر آنند اسیرت نشوند
من بر آنم که گرفتار نباشم چه کنم ؟
به امید ظهور آخرین منجی...

سلام دوست عزیز ایام به کام
پاسخ:
متن بسبار بسیار زیبا و دلنشینی بود انشاا... همیشه ابام در پناه حق خیلی ممنونم که بهم سرزدین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی