بافتنی های ناز مامان دو قلو ها

تلاش،خلاقیت،خودباوری و پاکدامنی بانوی ایرانی، بهتــــــرین چتر حمایتی برای خانواده وجامعـــــــه

بافتنی های ناز مامان دو قلو ها

تلاش،خلاقیت،خودباوری و پاکدامنی بانوی ایرانی، بهتــــــرین چتر حمایتی برای خانواده وجامعـــــــه

منبع:

نظرات  (۱۳)

وای خدااااااا
چه جیگره
سلام خانم توکلی خوبید دلمون برات تنگ شده زود ببینمتون مرسی
پاسخ:
سلام دوست عزیزم و همراه همیشگیمقربون لطف و مهربونی شما
دارم آرشیو وبلاگ های خوب و جذاب رو جمع می کنم یه سر بهم بزن وبلاگت رو ثبت کن صفحه ای که ساختم بازدید بالایی داره
پاسخ:
سلام ممنونم چشم حتما
همیشه می خواستم با وبلاگ هایی مثل وبلاگ تو تبادل لینک کنم تا وبلاگ هامون پیشرفت کنه. موافقی عزیزم؟
پاسخ:
متشکرم
وای توپول موپولی
میبینم که سبد خانوارش رو هم گرفته . میخواد املت بپزه!!
سلام عزیزم
آدرس مارو بدین،بگین سریع خودشو برسونه خونه،البته با تخمه مرغهاش
پاسخ:
عسل جان ادرستون به دادم ولی گفت بابا اون مارو سرخ میکنه و اونقدر خوشمزه درست میکنه که دیگه هیچکس به ما رحم نمیکنه
سلام دوست عزیز

واقعا وبلاگ جالبی داری، خیلی با حال بود
پاسخ:
تشکر از لطفتون
سلام دوباره خانم توکلی منم دوباره مزاحم همیشگی!
الگوی بچه های ده ساله رو براتون گذاشتم.
امیدوارم خوب باشه و مورد رضایت شما قرار بگیره.
اگر نقصی ، اشتباهی، یا سوالی چیزی بود دریغ نفرمایید.
من در بس در اختیار شما هستم
پاسخ:
سلام یاقوت عزیزو بسیار مهربانم خانمی کلی منو شرمنده کردین ممنونم شما مراحم و دوست خوبمی انشاا... همیشه ایام موفق و سر بلند باشین بازم ممنونم
  • ادمین دخترانه
  • چطوری پسر عمو؟ خوبی؟ چرا به من سر نمیزنی؟ وبلاگت رو توی صفحه من ثبت کن
    اگه لینکت رو توی لیست وبلاگهای دوستانم ثبت نکنی دیگه بهت سر نمیزنم گفته باشم
    چطوری پسر عمو؟ خوبی؟ چرا به من سر نمیزنی؟ وبلاگت رو توی صفحه من ثبت کن
    راضیش کند بیاد عزیزم شماروهم دعوت میکنم(باهالخده!)
    سلام.حالتون چطوره؟
    این عروسکای بافتنی خیلی نازن.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی