بافتنی های ناز مامان دو قلو ها

تلاش،خلاقیت،خودباوری و پاکدامنی بانوی ایرانی، بهتــــــرین چتر حمایتی برای خانواده وجامعـــــــه

بافتنی های ناز مامان دو قلو ها

تلاش،خلاقیت،خودباوری و پاکدامنی بانوی ایرانی، بهتــــــرین چتر حمایتی برای خانواده وجامعـــــــه

سارا کوچولو سبد به دست با لباس مدل خرگوشی

سه شنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۳، ۰۶:۵۴ ب.ظ
منبع:

نظرات  (۸)

وای خدای من چقد ملوسه ! چقد ناز و دلنشینه این خانوم کوچولو!
خیلی دوسش دارم این بهترین کارتون بود خانم توکلی (البته از دید من کمترین)
پاسخ:
سلام یاقوت جان اون بافتنیها و کارهائیکه با ذکر منبع به اشراک گذاشته میشه کار من نیست و دقیقا چون خیلی زیبا و تمییز هستن برای ایده گرفتنه
خانم توکلی اینا که زیرش منبع دارن، کار خودتونه؟
پاسخ:
سلام یاقوت هنرمند نه عزیزم برای حفظ امانت داری وبا ذکر منبع فقط برای ایده گرفتنه
دارم کم کم عاشق عروسکهای بافتنی میشم!
پاسخ:
سلام عسل جان اره دنیای زیبایی دارن دنیای عروسکها
  • نهال مثل همیشه
  • ممنون خانومی همچنین
    سلام خواهرجون کارات واقعا دیدنیه یکی ازیکی بامزه تروشیرینتر-خدابهت سلامتی بده تابازم ازاین هنرنماییهابکنی
    پاسخ:
    سلام ممنونم شما لطف دارین
    سلام پانیذ هستم دوست صمیمی زهرا خیلی زیباست واقعا قشنگه
    پاسخ:
    سلام پانیذ جان ممنونم که به ما سر زدی عزیزم
    نازی خیلی خوشگله م. توکلی ! آهنگتم خیلی خوبه لطفا به وبلاگ منم بیا و نظر بذار البته من شاعر هم هستم .لطفا اگه شعری خواستی سفارش بده اگه وقت داشتم برات میسرایم.
    نازی خیلی خوشگله م. توکلی ! آهنگتم خیلی خوبه لطفا به وبلاگ منم بیا و نظر بذار البته من شاعر هم هستم .لطفا اگه شعری خواستی سفارش بده اگه وقت داشتم برات میسرایم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی