بافتنی های ناز مامان دو قلو ها

تلاش،خلاقیت،خودباوری و پاکدامنی بانوی ایرانی، بهتــــــرین چتر حمایتی برای خانواده وجامعـــــــه

بافتنی های ناز مامان دو قلو ها

تلاش،خلاقیت،خودباوری و پاکدامنی بانوی ایرانی، بهتــــــرین چتر حمایتی برای خانواده وجامعـــــــه

نظرات  (۱۰)

خیلی خوشگله ، بابام هم خوشش اومد و پیشنهاد کرد عروسک های سارا و دارا را هم ببافید بازم می گم خیلی زیباست دست مریزاد .
پاسخ:
سلام اقای مهندس سالار خان ممنونم از لطفتون پیشنهاد جالبیه سعی می کنم دارا و سارا را هم ببافم
وای خداااااااا!
چ قدر ناز ! فک کنم تازه از سفر جزایر تانزانیا برگشته!
ماشالا به این همه تحصیلات و تیپ جولی خانووم!
فک کنم بتونه عروس کدخدا بشه! برای همون پسرش که کل دهکده رو از اومدن کدخدا باخبر کرد!!
پاسخ:
سلام یاقوت مهربونم اینام پروزه سال جدیده ممنونم که بهم سر میزنی
میشه یه نی نی ناااااااز قنداق شده ببافین؟
مث اسکندر توی کارتون شکرستان؟

خیلی ناز میشه
الهی
پاسخ:
سلام دوست بسیار عزیزم چه پیشنهاد خوبی حتما سعیمو می کنم
سلام عزیزم،ممنون که به وبلاگم سرزدین و با نظرات مهربونتون شرمندم کردین،ایشالله شما هم سال خوبی داشته باشین،موفق باشین
پاسخ:
سلام خواهش میکنم منم ممنونتم
واقعابانمکه
سال نو مبارک امیدوارم امسال سالی سراسر از شادکامی و سلامتی و موفقیت باشه براتون.کارهاتون واقعا زیبا و ظریف هستند خیلی دوستشون دارم
پاسخ:
سلام زرگل جان ممنونم از نظر لطفتون دوست عزیز و هنرمند
سلام.خسته نباشید.خییییلی گوگولی و نازه.ماشالله شما هم خییییلی هنرمندین.خوشحال میشم بازم بهم سر بزنید
چه دختری چه چیزی چقد نازه عزیزم دستت بی بلا
سلام خانم توکلی عزیزم خیلی ناز و خوشگله......منم می خوام...البته این از طرف فاطمه دخترم بودا!!!من که سنم به این حرفا نمی خوره هرچند خیلی خوشم اومده و از خدا که پنهون نیست از شمام پنهون نباشه خودمم می خوام.خواهشا آموزش هم بذارین.
پاسخ:
سلام دوست بسیار عزیزو خواهر مهربانم سلام منو به فاطمه جان هم برسون خودتون که میدونین امکان اموزش فعلا مقدور نیست چون من اکثرا(99)درصد بافتنی هارو اخر شب میبافم و دیگه فرصتی برای فیلمبرداری از مراحل بافت باقی نمیمونه و تقریبا همه خوابن انشا... در فرصتی مناسب حتما
خیلی نازه بازم بزار به وب من هم بیا ممنونم
پاسخ:
سلام چشم ولی ادرس یادتون رفته عزیزم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی