بافتنی های ناز مامان دو قلو ها

تلاش،خلاقیت،خودباوری و پاکدامنی بانوی ایرانی، بهتــــــرین چتر حمایتی برای خانواده وجامعـــــــه

بافتنی های ناز مامان دو قلو ها

تلاش،خلاقیت،خودباوری و پاکدامنی بانوی ایرانی، بهتــــــرین چتر حمایتی برای خانواده وجامعـــــــه

منبع:*هرگونه کپی برداری فقط باذکر منبع مجاز است*

نظرات  (۷)

خانم توکلی خیلی ناز شده واقعا دستت درد نکنه فوق العاده هست
پاسخ:
دوست خوبم این نظر لطف شماست
سلام خوب هستید ؟؟؟؟
کارهای شما هم خیلی زیبا و هنرمندانه هستن
براتون موفقیت روز افزون از خدا میخوام
پاسخ:
سلام مریم جان منم ارزو میکنم روزات پر از نگاه مهربون خدا باشه
خوشحالم که باوبتون آشنا شدم
منم عاشق بافتنم معمولا تابستونا هم درحال بافتم
راستی بااجازه لینکتون میکنم
پاسخ:
سلام ممنونم خواهش میکنم لینکم ثبت شد اطلاع بدین لینکتون کنم
  • آموزش گل سازی
  • سلام خانوم توکلی عزیز
    ممنون که سایتم رو لینک کردید
    من هم لینکتون کردم
    موفق و سلامت باشید
    پاسخ:
    سلام خواهش میکنم دوست عزیز
    خیلی عروسک قشنگیه
    کاش اموزشش را میگذاشتید

    خیلی قشنگه آدم از دیدنش سیر نمیشه
    پاسخ:
    سلام دوست خوبم فعلا به دلیل مشغله کاری از اموزش شرمنده ام انشا... در اینده بتونم حتما این کارو میکنم.
    سلام
    این عرو سکا همشون قشنگن و اسمایی که دارن

    خیلی بامزه ست
    پاسخ:
    سلام مامان شیرین عزیز ممنونم
    اخه اینایی که بدون اموزش میگذارید چه سودی داره بابا یه کم دستدون باز باشه یاد بدید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی