بافتنی های ناز مامان دو قلو ها

تلاش،خلاقیت،خودباوری و پاکدامنی بانوی ایرانی، بهتــــــرین چتر حمایتی برای خانواده وجامعـــــــه

بافتنی های ناز مامان دو قلو ها

تلاش،خلاقیت،خودباوری و پاکدامنی بانوی ایرانی، بهتــــــرین چتر حمایتی برای خانواده وجامعـــــــه

سال نو عروسکای نو

جمعه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۳، ۰۷:۰۹ ق.ظ
جک و مری ;حسابی دارن گل میگن و گل میشنون منبع:*هرگونه کپی برداری فقط باذکر منبع مجاز است*

نظرات  (۱۰)

خیلی خوشکلن
پاسخ:
ممنونم سمیرا جان
خیلی نازن.این عروسکا خوشگلترن
پاسخ:
عسل جون ممنونم که سر میزنی و نظر میدی
  • آموزش گل سازی
  • سلام خانوم توکلی عزیز
    ممنون از نظر خوبتون که توی سایتم گذاشتید
    بهتون تبریک میگم که اینقدر هنرمندید. من هم خیلی هنر بافتنی رو دوست دارم. این عروسک ها واقعا خوشگلن
    موفق باشید
    پاسخ:
    سلام دوست بسیار هنرمند من هم سایت شما رو خیلی خیلی دوست دارم
  • آموزش گل سازی
  • سلام خانوم توکلی عزیز
    ممنون از نظر خوبتون که توی سایتم گذاشتید
    بهتون تبریک میگم که اینقدر هنرمندید. من هم خیلی هنر بافتنی رو دوست دارم. این عروسک ها واقعا خوشگلن
    موفق باشید
  • همسایه بغلی شما
  • سلام
    خدای اطلسی ها با تو باشه پناه بی کسی ها با تو باشه تمام لحظه های خوب یک عمر به جز دلواپسی ها با تو باشه


    بسیار زیبا بود
    پاسخ:
    سلام همسایه سحرخیز بسیارمتن زیباییه ممنونم
    خیلی زیبا بود مخصوصا"جک . امیدوارم در این سال جدید خوابهایت آرامش ، بیداری هایت آسایش ، عشقت ثبات ، مهرت وفا و وجودت پر از صحت باد .
    پاسخ:
    سلام همراه همیشگی و مهربونم بسیار ممنونم
    سلام خانم توکلی خیلی زیباست امیدوارم سال خوبی داشته باشید و همیشه همینطور نو و تازه باشید
    پاسخ:
    سلام دوست خوبم و همراه همیشگی من بسیار ممنونم
    سلام خانم توکلی خوبی منتظر بقیه کارهای خوبتون هستم
    پاسخ:
    سلام دوست و همراه خوب و صمیمی
  • کفایت- شییرینکده بانو
  • خیلی خیلی خوشگله کاش آموزش میدادین ما هم هنرمند میشدیم.
    پاسخ:
    سلام شما لطف دارین اموزش فعلا برام بدلیل پاره ای مسائل مقدور نیست ولی سعی میکنم در اولین فرصت از شما و سایر دوستانی که طالب اموزش هستن شرمنده نباشم
    سلام مامان دوقلو ها نازنین
    کاراتون فوق العاده زیباست
    سفره ویدا جون هم عالی بود
    خیلی هنرمندی خانمی
    پاسخ:
    سلام لاله خانوم خیلی هنرمند ممنونم شما خیلی لطف دارین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی