بافتنی های ناز مامان دو قلو ها

تلاش،خلاقیت،خودباوری و پاکدامنی بانوی ایرانی، بهتــــــرین چتر حمایتی برای خانواده وجامعـــــــه

بافتنی های ناز مامان دو قلو ها

تلاش،خلاقیت،خودباوری و پاکدامنی بانوی ایرانی، بهتــــــرین چتر حمایتی برای خانواده وجامعـــــــه

گل نسا وکد خدا راجع آینده پسرشون حرف میزنن

شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۲، ۰۹:۴۵ ب.ظ
  • معصومه توکلی

نظرات  (۴)

چه سربندی چه شالی
پاسخ:
ممنونم عزیزم بابت تمام لطفی که دارین
سلام دوست عزیز ممنون که به دیدنم اومدید ومنو بانظره زیباتون خرسند کردید چه عروسکهای زیبایی منم درزمانهای خیلی دور شبیه شونوبافتم گذاشتم برای نوه هام براتون آرزوی موفقیت میکنم
پاسخ:
سلام دوست ناشناس من دوست دارم به اسم بشناسمت ولی به هرحال خوشحالم کردین نمیشناسمت ولی همین که هموطنمی دوست دارم و ارزوی موفقیت وشادکامی ازته قلب برایت از خدای بی منت ارزومندم
عزیزم من باافتخارشمارو لینک کردم
سلام

ممنون که به وبلاگ ما تشریف اوردید
پاسخ:
سلام خواهش میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی