بافتنی های ناز مامان دو قلو ها

تلاش،خلاقیت،خودباوری و پاکدامنی بانوی ایرانی، بهتــــــرین چتر حمایتی برای خانواده وجامعـــــــه

بافتنی های ناز مامان دو قلو ها

تلاش،خلاقیت،خودباوری و پاکدامنی بانوی ایرانی، بهتــــــرین چتر حمایتی برای خانواده وجامعـــــــه

حالا گل نسا روز خواستگاری لباس چی بپوشه ؟!!؟

شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۲، ۰۹:۴۸ ب.ظ
گل نسا خطاب به همسرش:(کدخداببین این لباسا قشنگه من روز خواستگاری پسرمون بپوشم ؟) کدخدا: ها، بله، بابا خودت عروس شدی !!!!!
  • معصومه توکلی

نظرات  (۱۸)

وای خدا این گل نسا چقد قشنگه عزیزم دست گلت درد نکنه
پاسخ:
سلام نفس هنرمند سال نو مبارک
  • ماروکیجاشان (مادر و دخترها)
  • سلام واااای عروسی ایشاله مبارک باشه
    گل نسا جان و کدخدا ما هم دعوتیم
  • ماروکیجاشان (مادر و دخترها)
  • خدا به گل نسا صبر بده هنوز که ساک سوغاتیشو باز نکرده که
    پاسخ:
    سلام یه لحظه دلم هوای شمال و مردم دوست داشتنیشو کرد راستی با افتخار لینک شدین خوشبختی قدم به قدم هدیه به نفسهای شما مادر ودختر هنرمند ومهربون
    سلام
    عروسک های نازی بافتین
    خوش به حال دوقلو ها
    لینک شدین
    پاسخ:
    نارین عزیزم با افتخار لینکت کردم تا همیشه مهمون عزیزی پیشم باشین
    سلام...وااااااااااااااااای چقدر خوشکلن این عروسکا...منم میخوام مامان جونم
    پاسخ:
    ترمه خانومه هنرمند قابل شمارو ندارن ارزو میکنم تمام زیبائیهای سال جدید ارزانی تمام ایرانیهای عزیز باشه به امید خدا امیدوارم دوستهای خوبی برای هم باشیم
  • پرنیا و آسنا
  • آخه چه بامزه .چه نازن
    پاسخ:
    اسناو پرنیای عزیزم خوش اومدین خوشحال شدم امیدوارم دوستهای خوبی برای هم باشیم
  • آشپزی در اردبیل
  • سلام بافتنی های شما محشره خیلی عالیست
    لینک شدید
    خانم توکلی عزیزم امیدوارم سال خوبی در پیش داشته باشی و تو سال جدید به همه آرزوهات برسی امیدوارم تو سال جدید بازم بافتنی های خوشگل ببافی
    پیشاپیش سال نو مبارک
    پاسخ:
    سلام عزیزم من هم به نوبه خودم سال نو رو به شما و خانواده محترمتون تبریک میگم در پناه حق
  • طلبه شنگول
  • سال نو مبارک
  • ماروکیجاشان (مادر و دخترها)
  • سلام خانم توکلی عزیز
    سال نو مبارک ایشاله سال خوب و خوشی رو داشته باشید
    سلام سال نو رو تبریک می گم ایشالله سال خوبی داشته باشید
    پاسخ:
    سلام منم سال پراز شادی و خیر و برکت وبرآورده شدن آرزوها برایتان آرزومندم
    سلام خانم توکلی سال نو مبارک امیدوارم سالی پر از نشاط و سلامتی داشته باشیدهمچنین خدمت اقا امین و خانواده محترم تبریک عرض میکنم قربونتون برم مرسی
    پاسخ:
    سلام بسیاز بسیار ممنونم از نظر لطف شما دوست ناشناس
    سلام سال نو مباااااااارک با بهترین آرزوها.....

    ممنون از حضورت خانم باسلیقه و هنرمند....
    پاسخ:
    سلام سال نو شما هم مبارک و پر از خیر و برکت ممنونم شما خیلی لطف دارین
    سلام بانوی هنرمند. سال نو مبارک. ممنون از حضورت. خوشحال میشم با نام هنرهای درآمدزا لینک کنید. لطفا به من هم خبر بدین لینک کنم

    در پناه خدای مهربون
    پاسخ:
    بله چشم .شما با افتخار لینک شدین
    کارها بسیار زیبا است. من عاشق بافتنی هستم

    حیف که در یک شهر نیستیم
    پاسخ:
    شما لطف دارین شما هم کاراتون ارزشمنده موفق باشین
    سلام گلم آره دوستمم خوبه سلام میرسونه من که هراز گاهی خودمو لوس میکنم ولی به دل نمیگیره بازم باهام دوست میشه و چیزهای خوبی که به هیچ کس یه جا نمیده به من یه جا داده
    دوسش دارم 100000000تا
    در ضمن کشته این گل نسام/ اون تور آبیش تو حلقم
    پاسخ:
    خوشحالم که خوبی و خوشحالم که بهم سر زدی وابراز لطف کردین در پناه بهترین دوست همه ما انسانها
    سلام گلم,مرحبا به شما خانوم هنرمند,من خیلی دوست دارم عروسکهای بافتنی رو یاد بگیرم,کمی بافتنی بلدم,آموزشش رو نمیزاری?
    پاسخ:
    سلام دوست عزیز فعلا به دلیل گرفتاری و مشغله زیاد امکان اموزش نیست ولی سعی میکنم در اینده از شما هم شرمنده نباشم
    بسیار زیباست
    من که از بافتنی سر در نمیارم ولی از دیدن کارات لذت میبرم
    پاسخ:
    شما خیلی لطف دارین مطمئنم شما هم هنری دارین که من ندارم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی