بافتنی های ناز مامان دو قلو ها

تلاش،خلاقیت،خودباوری و پاکدامنی بانوی ایرانی، بهتــــــرین چتر حمایتی برای خانواده وجامعـــــــه

بافتنی های ناز مامان دو قلو ها

تلاش،خلاقیت،خودباوری و پاکدامنی بانوی ایرانی، بهتــــــرین چتر حمایتی برای خانواده وجامعـــــــه

گل مراد ،رئیس شورای دهکده

جمعه, ۹ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۳۶ ب.ظ
اندازه گل مراد:35سانتی مترهمراه با کیف سامسونیتش!!!!!!!
  • معصومه توکلی

نظرات  (۱۳)

سلام بانوی زنجانی من یه پرستارم،نوشته های گوشه وبتون بسیار عجیبو ناراحت کننده است چون من خودم با بیماران الزایمری سرو کار دارم .کسی که با بیمار الزایمری سر و کار داره یعنی قید خودشو زده ،ولی عجب اراده ای داری
من علاقه زیادی به بافتنی ندارم ولی تعریف دلبافت رو از همکارم لیلا شنیدم ازاین به بعد حتما سر مزنم و نوشتهاتو میخونم
راستی به فکر سلامتی خودت هم باش .امیدوارم زندگیت سرمشق خانواده های ایرانی باشه هر چند من خودم اعتراف میکنم عمرا مثل شما نمی توانم زندگی کنم.
پاسخ:
سلام دوست عزیز خسته نباشی پرستار مهربون خدا قوت
سلام ممنون عزیزم راستش من تاحالا نصفشو بافتم زیاد جالب نشد اگه بشه حتما عکسشو واست می
پاسخ:
سلام من به شما و سایت خانم کتابی و دلمشغولیهای مامان زود زود سر میزنم ولی واقعیتش قبلا نظر ی ثبت نمی کردم..ولی حالا که خودم به جمع شما پیوستم میبینم که اظهار نظر دوستان خیلی به ادامه راه کمک میکنه.ممنون از بازدیدتون و حتما کارات عالی خواهد بود
عروسکاتون خیلی و تمیز بافته شدن. واقعا حوصله داری خسته نمی شین؟
پاسخ:
سلام دوست عزیز و هنرمندم من خستگیها و ناراحتیهامو با این عروسکها از بین میبرم ودر دنیای زیبای اونا غم وغصهامو پشت سر میذارم .
سلام دستت بی بلا انشا اله بری کربلا
صمصامی از ساوه از نکته ها مشخص است پاکدامن با ایمان هستی امیدوارم ازچنین افراد بیشتر باشد تاجامعه سالم داشته باشیم
پاسخ:
سلام ممنون خانم صمصامی از نظر لطف شما خدا را شکر میکنم که با دوستهای خوبی منو اشنا میکنه
  • پنل اس ام اس با 40% تخفیف به مدت محدود
  • شما هم به راحتی می توانید صاحب یک پنل ارسال و دریافت پیام کوتاه با ارزانترین قیمت شوید

    40% تخفیف ویژه نوروزی فقط تا پایان اسفندماه
    شروع قیمت ها از 15000 تومان

    شماره اختصاصی 14 رقمی شماره اشتراکی 8 رقمی
    پرداخت آنلاین و تحویل فوری پنل
    پشتیبانی 24 ساعته واقعی
    محیط کاملا فارسی و آسان

    [شما هم به جمع 4310 کاربر ما بپیوندید]
    دارای نسخه نمایشی
    کسب اطلاعات بیشتر...
    www.smsalvand.com
    آرزوم اینه که ... تو هم بیا آرزوتو بگو . حتما بیایی ها منتظرتم گلم
  • دلمشغولی های یک مامان(آفتاب)
  • سلام عزیزم
    تشکر از لطف و معرفتت گلم
    ممنون از نظرائی که برام می ذاری و دلگرمم می کنی
    می خواستم اگه صلاح بدونی پیشنهاد کنم اندازه و سایز عروسکارو مشخص کنی
    پاسخ:
    سلام دوست هنرمندم بسیار پیشنهاد جالب و خوبی دادین به دیده منت ،حتما اندازه و سایز عروسکها را مشخص میکنم خوشحال شدم که به من سر زدین و پیشنهاد دادین
    سلام عزیـــــــزم ، چه وب باحالی داری ، خیلی جذابه ، راستی منم یه سایت آشپزی دارم خیلی تر و تمیز و شیک ، ممنون میشم بیایی و نظرت رو بگی ، حتما یه سر بیا ،اگه خواستی میتونی منو با اسم سایت آشپزی نوشیدنی لینک کنی ، منتظرتم بای
    پاسخ:
    سلام فاطمه خانوم هنرمند وب شما که طعم بسیار خوشمزه ای داره و سراسر ذوق و سلیقه است. باعث افتخار با هم تبادل لینک کنیم راستی فاطمه جان من دیروز بعنوان مهمان نطر دادم ولی فکر میکنم ثبت نشد ،خیلی سعی کردم ولی موفق نشدم
    ای جااااااااااااااااااااان!! خیلی هنرمندی معصومه جوننننننم
    پاسخ:
    یاقوت سرخ دوست وهمراه من بسیار بسیار ممنون از وقتی که صرف میکنین شادی واقعی که نگاه مهربون خداست هدیه به تو دوست خوبم با یک دعای خیر
  • دلمشغولی های یک مامان(آفتاب)
  • تشکر گلم
    این بزرگواری و کمال شمارو می رسونه که به پیشنهاد من کمترین فکر کردین و انجامش دادین
    پاسخ:
    سلام خواهش میکنم دوست بسیار عزیز و پر کارم موفق باشی
    سلام . بافتنی هاتون واقعا زیبا هستن . تبریک میگم .
    پاسخ:
    ممنون وبلاگ شما هم جالبه
    به به
    چه کیف با حالی
    پاسخ:
    شما لطف دارین
    سلام وب قشنگی دارید موفق باشید به منم سر بزن .
    پاسخ:
    سلام حتما چشم اسم وبلاگت که خیلی قشنگه حتما محتویاتشم قشنگه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی