بافتنی های ناز مامان دو قلو ها

تلاش،خلاقیت،خودباوری و پاکدامنی بانوی ایرانی، بهتــــــرین چتر حمایتی برای خانواده وجامعـــــــه

بافتنی های ناز مامان دو قلو ها

تلاش،خلاقیت،خودباوری و پاکدامنی بانوی ایرانی، بهتــــــرین چتر حمایتی برای خانواده وجامعـــــــه

کدخدا دلش برای کلبه اش تنگ شده

دوشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۲، ۰۹:۴۸ ب.ظ
بزودی مراسم بله برون پسرکدخدا
  • معصومه توکلی

نظرات  (۴)

  • همکار رزاقی
  • خانم توکلی واقعا متن تون زیباست خوندم دلم خنک شد امیدوارم همیشه خدا مراقبتون باشه خانم توکلی واقعا متن تون زیباست خوندم دلم خنک شد امیدوارم همیشه خدا مراقبتون باشه
    پاسخ:
    امیدوارم همیشه در پناه حق زندگی پر از احساس و خوبی داشته باشین
  • همکار رزاقی
  • سلام امین اقا من این نوشته را به شما نوشتم واقعا دستتون درد نکنه امیدوارم همیشه درزندگی موفق باشی و اینده درخشانی در انتظارتان باشد چون شما لایق بهترین ها هستید
    پاسخ:
    سلام بسیار ممنون از ابراز لطف شما نسبت به مادر م و من
    همکارجان شمامشاورخوبی بودی اینو میدونستم اماحالامیبینم دست به قلم ونویسنده خوبی هم هستی .احسنت
    پاسخ:
    سلام زری جون ممنونم از اینکه لطف کردی وبه وبلاگم سر زدی بازهم ممنون
    م توکلی ضمن عرض ادب وخسته نباشید
    هنرمندیهایت عالی است بسیار بسیار خرسند شدیم ازطرف دانشجویان خواهران
    پاسخ:
    سلام به همه شما خوا هران و دانشجویان محترم ممنون خوشحال شدم دوستانی چون شما به وبلاگم سر زدین باز هم سر بزنید موفق باشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی