بافتنی های ناز مامان دو قلو ها

تلاش،خلاقیت،خودباوری و پاکدامنی بانوی ایرانی، بهتــــــرین چتر حمایتی برای خانواده وجامعـــــــه

بافتنی های ناز مامان دو قلو ها

تلاش،خلاقیت،خودباوری و پاکدامنی بانوی ایرانی، بهتــــــرین چتر حمایتی برای خانواده وجامعـــــــه

اعلام بازگشت کدخدا از سفر توسط پسر کد خدا

جمعه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۴۴ ب.ظ
واین قصــــه ادامــــــــــــــــه دارد....
  • معصومه توکلی

نظرات  (۹)

سلام چرا زحمت کشیدین ،باخونواده بیایم ،خیلی مشتاقم کدخدا را ملاقات کنم
سلام مامان دوقلوها ،هیچ میدونی قصه پردازیت هم فوق العاده خوبه
و ابتکار جالبی در پیش گرفتی موفق باشی
این غضنفر کیه ؟؟؟؟؟؟کجاست ؟؟؟؟؟؟من ندیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حالا واقعا کدخدا میاد؟؟؟؟؟؟
پس قیمه رو زیادکنین چون ماهم میاییم .
خیلی خیلی سپاسگزارم این چنین اراده وباخدای هستی امروز باید غذای قیمه به پذم شماچطور
پاسخ:
سلام ممنون از بازدید و نظر لطفتون
  • افزایش بازدید و رتبه الکسا و گوگل وبلاگ و سایت شما
  • با سلام، دوست عزیز وبلاگ پرمحتوایی داری اگر بدنبال افزایش بازدید و ترافیک وبلاگ و سایت، همچنین افزایش رتبه الکسا و گوگل هستید سعی کنید با دیگر سایتها و وبلاگ ها تبادل لینک داشته باشید. ما این امکان را به صورت رایگان و کاملا اتوماتیک در اختیار شما قرار داده ایم.

    links.smsalvand.ir
  • مهدی قربانپور
  • سلام دستتون درد نکنه خیلی قشنگ و با صفا بود لذت بردیم خیلی ذوق و احساس به خرج دادید واقعا تبریک میگم بهتون .ارزوی روزای خوب در کنار همسر و فرزندانتان داریم خدانگهدار
    پاسخ:
    سلام ممنون از وقتی که صرف بازدید واظهار لطف به وبلاگ کردین از خدا روز ها ی پر از امید ،توکل و برکت ،و پیوندی پایدارو مثال زدنی براتون در کنار همسر مهربون و فهمیدهتون ارزو میکنم نگاه مهربان خدا همیشه پشت و پناهتون
    سلام شب قشنگتون بخیر.بافتنی ها و دلبافته ها همه فوق العاده هستن.
    ازدیدن اینهمه سلیقه و احساس همش به این فکر میکنم که خدا چقدر تووجودمون توانایی قرار داده ویکی مث من ازش غافلم.خوش به حالت. راستی من خیییییییییییییلی دوستتون دارم
    پاسخ:
    ممنون عزیز دلم با تمام وجود از خدای مهربون میخام یک لحظه هم تنهات نذاره و همیشه پشت و پناهتون باشه
    ای جانم! چ لبای کوچولیویی داره!
    بیژامشو!!!
    سعادت نداشتم برسم پیشواز

    کد خدا نمیخواد عیدی بده؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی